Розглянуто питання щодо розробки бренд-стратегії Каразінського університету

У Каразінському університеті відбулося засідання Вченої ради університету, під час якого було обговорено питання про вдосконалення роботи з популяризації університету, затвердження Статуту університету, роботу університетських спортивних клубів, а також ухвалено рішення про обрання на посади професора та доцента працівників низки кафедр, присвоєння вчених звань науковцям університету.

На початку засідання представники Харківської організації Національної спілки журналістів України вручили відзнаку, за яку змагалися 20 харківських періодичних видань, університетській газеті «Харківський університет», що перемогла у номінації «Краща галузева газета». Окрім цього, білети спілки отримали студенти — працівники редакції університетської газети Ганна Козлова, Людмила Щербак, Дар’я Каніцька, Аріна Орлова та Аліна Спасібка.

На важливості адаптації Статуту університету відповідно до вимог Закону України «Про вищу освіту» акцентував проректор, професор Юрій Холін. Документ окреслює основні напрями діяльності та завдання університету, обсяг його цивільної правоздатності, повноваження засновника — Кабінету Міністрів України, права та обов’язки ректора щодо управління університетом, концепцію освітньої діяльності та організації навчального процесу; визначає сутність та повноваження органів громадського самоврядування, учасників освітнього процесу, завдання і напрямки наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності, джерела надходження та порядок використання коштів і майна університету, порядок звітності, контролю за здійсненням фінансово-господарської діяльності тощо. Рішенням Вченої ради проект Статуту було схвалено та подано на погодження Конференції трудового колективу.

Ректор університету, академік Віль Бакіров відзначив необхідність проведення ретельної роботи щодо розробки бренд-стратегії університету та популяризації Каразінського як університету світового рівня: «Університет посідає високі щаблі у міжнародних рейтингах, має безперечні переваги у науковій, освітній та просвітницькій діяльності, але про це мало хто знає за межами Харкова». Було презентовано варіанти розвитку бренду університету шляхом ефективного використання його потенціалу. Зокрема запропоновано акцентувати на цінностях, які притаманні університету — європейські стандарти освіти, демократизм, професіоналізм, інтелігентність, інноваційність, патріотизм, відданість традиціям тощо, його унікальності та перевагах, а також вдосконалити роботу щодо залучення цільової аудиторії.

Про діяльність спортивних клубів університету та досягнення представників каразінської спільноти на спортивній ниві розповів завідувач кафедри фізичного виховання та спорту, доцент Володимир Темченко. Основну увагу було приділено традиційним заходам міжнародного класу, що проводяться на базі спортивних клубів, особливостям вибору студентами занять за профільними видами спорту, лідерами яких є теніс, футбол та фехтування, а також нагальним проблемам, що потребують оперативного вирішення.